Els pòsters presentats al IV Congrés de Serveis Socials Bàsics i Especialitzats, donen visibilitat a projectes innovadors i bones pràctiques en el marc dels Serveis Socials.
Els pòsters seran exposats els dos dies del Congrés al Hall del Palau de Congressos de Girona en un format visual i dinàmic, perquè els assistents puguin conèixer els projectes.
Exposició de PÒSTERS al HALL
“Adaptarse a la comunidad” | |||
Herminia Manteca i Rosa Martínez. Parc de Salut Mar (INAD) | |||
“Necessitats i expectatives de les persones amb trastorns de Salut Mental vinculades al Servei de suport a l’autonomia a la pròpia llar” | |||
Gemma Blanch, Isabel Gil i Gemma Isanta Intress (Institut de Treball Social i Serveis Socials) | |||
“Espai Grupal, Activa’t, tu pots! (Dependència i diversitat funcional)” | |||
Aina Alegret, Manoli Gil i Mercè Masana Serveis Socials Bàsics de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès. | |||
“Experiència pràctica: noves formes de cures col·lectives” | |||
Carolina Torralbo Associació Benestar i Desenvolupament (ABD) | |||
“Intervenció psicosocial i dol davant situacions d’aïllament” | |||
Núria Pitarch, Íngrid Bartés i Sandra Barceló ABS Calafell / ABS El Vendrell / PADES Baix Penedès | |||
“Programa de reinserció laboral mútua universal” | |||
Maria Rafecas Mútua Universal Tarragona | |||
“La discapacitat en menors genera dependència?” | |||
Olga Salvat i Ana Andreu Equip Valoració i Orientació (EVO 57 – GIPSS) | |||
“L’assistència, un suport cap a la vida independent” | |||
Ferran Blanco i Glòria Cerrato Support Girona | |||
“Prescripció social: val més un veí a la porta que un parent a Mallorca!” | |||
Núria Pitarch, Sónia Gómez CAR Calafell / CAR Vilaseca / ABS Torredembarra |